Gift Menu
Phone 香港 +852 2713 3484 澳門 +853 6297 4415 WhatsApp WhatsApp email Web Enquiry newsletter 訂閱採購易通訊
紀念品訂製成功案例 - 採購易商務禮品

20098 - 磨砂包裝袋

East Gear

East Gear
East Gear has been providing the highest quality equipment and solutions for Law enforcement and disaster response professional worldwide user. East Gear is your reliable source for quality, in-stock public safety equipment and apparel.
E-Gear訂製了冷感冰毛巾作為廣告禮品。冷感冰毛巾是比較受歡迎的宣傳禮品。冷感冰毛巾有著純棉毛巾的相同特點,毛巾面積大,訂製的LOGO大小可以任君選擇。冷感冰毛巾的面料集合了吸濕、排汗、水分迴圈、調節蒸發3大功能,為運動中的人體提供獨一無二的體溫調節,使運動中的每個人摒棄出汗、發熱等種種不適,時刻平衡體溫,避免能量流失的疲憊,讓您從此愛上運動,享受運動帶來的樂趣。輕薄便攜,獨特纖維織成的冷感面料,擺脫了傳統毛巾的厚重感,更加的輕薄,便攜速幹,不給運動中的您帶來額外的負擔。

同類禮品